A Visit @ 佛光山東禪寺, 15/02/08



今年的过年,对我来说比较无聊了一点
家乡的老家卖了,今年只好在kk跟老哥过年啦
闷闷闷,因为缺少了我那帮喝赌的猪狗朋友
不过,今年我赢钱俄!交了那么多年的学费
终于给我回来了!

哈哈~今年的过年比较了轻松一点
不要早起,不用拜拜,不用招待
吃的都几乎在外面搞定,所以花的钱也比较厉害一点
总而言之,今年的过年有点不像在过年,有好有坏啦

这一次的过年除了赌以外,也是给我休息的时间
现在又回来了繁忙的生活了,有点不协调,心底还在放假
所以,我又去玩乐啦!目标 - 佛光山東禪寺

踏进第一步,有点台湾,中国寺庙感觉,蛮大的
我三点多到达,八点多回家,溜了满久的,有一点点闷
毕竟是个佛堂,是个拜拜的地方,没有什么特别,呵呵



还没有跟大家拜年,各位帅哥美女,祝你们鼠年走大运!
在这里,送你们一个愿望,许愿吧!我会为你们祷告的~

~我希望今年也是一样,平安,健康,快乐。

10 comments:

凯文@〉〉-------世界奇观 said...

哈ha!!
我们这家还打算这星期三去呢!!!

чLιиg said...

哇~~你还去玩哦~不错哦!
我可sienz到爆!
哈哈!
新年快乐哦!
身体健康~~~

林康亿 said...

去玩都不叫买我们。。

好像比极乐寺好玩。。

zeesiew said...

so siok hoh...i also wan go ler...at kl 3 years, no chance to go, hope next time hv chance to go la...

Ryan Chin said...

林康亿, kevin... enjoy ur tomolo trip~~ not so fun actually.. haha
but go with frenz go anywhere also fun~

zeesiew, i never heard of this place b4.. is shurong recommend de.. nex time we go togther.. nt far..

Akira 思胜 said...

I want go there long time d.. but donno how to go, aikzzz.... Sure got magnificient view and scenery rite?

Jing said...

一转眼,现在又过完年咯~还快啊!

maike said...

长大了就对新年少了感觉
新年其间反而很懒出去
只想呆在家里罢了

那天去了晚上的极乐寺
超漂亮的~

Ryan Chin said...

akira, compare to 极乐寺, still not that nice.. no feel~ 哈哈

jing, nex year de CNY will come very fast de.. time flow like water.. haha

maike, u're definitely rite.. my CNY only gambling actually.. even worst??

Akira 思胜 said...

cannot lar, I wan to go there for one time for sure... hahaha...

Kek Lok Si cannot compare to there lar... hahaha....