九月。2007。避

好快哦,好开心哦,因为一个月又将过去了,远离我逃离校园生活有更靠近了。

九月的心情简直是如海浪般,忽忙忽安,时不时就大浪,还是小浪,但却没有平静下来。搞不懂生活为何要这么辛苦,搞不懂自己做么要将懒。哎,人生就如一部电影,其实自己可以控制自己想要的结局,可是就是“懒”。

功课是很多,可是我学会了我所谓的“避”。要懂得拒绝,给理由,逃避一些团体的功课,一些要靠脑筋去想的就要学会“避”

哈哈,忙归忙,享受生活,聚会,美食,绝对不可逃离我的人生哲学!

上个月去了我大学一些老友的毕业礼,九月就去了我其中一位马大好友,一位很漂亮的朋友,逾(左)。当天忙咯,因为要做相机老,还要更她家人三八,不过倒是愉快的啦。其实还有一位马大美女的,可是我没有出席,对不起啦俊静,劝你一餐,嘻嘻。还有去了拉曼,lily (右)的毕业礼,不过下雨,扫兴!



至于电影,八月看了不能说的秘密,这一次看了一部蛮冷门的,叫“knocked up”,好笑 ,但是不好看~我现在就几乎忘记他的内容了,好像是讲说一个美女更一个超丑的男人一夜情,然后搞大肚,之后就埃,忘了。

美食,我又去了 puchong 的 shabu-shabu,实在是太爽了!又干净,又冷气,又自助,又不用走来走去,还有我最爱的 octopus!RM25!那天是相片里的美女请的,多谢啦!还会再去,不懂还有那里更棒的 shabu-shabu?



11 comments:

Niko.Ching said...

你呀偏心到暴!大美女的毕业典礼毫不犹豫就出席了。我的?唉。。歪提了。。。伤心啊。。。呜呜。。。偏心偏心鬼!

当我知道PUCHONG有新的SHABU SHABU时我心里就想:阿达一定吃了!果然!!哈哈!爱吃鬼!

我的生日要到了。一笔和你算清楚!哼!=p

小东 said...

校园生活有那么可怕吗?
嘻嘻...原来我们是kaki来的喔,都是那么贪吃,不过我嘴比较搀,不是什么都摆进嘴里的。

Ryan Chin said...

俊静, i know you will reply like this de.. waiting for ur reply actually.. haha.. u're also 大美女 la.. don sad la.. promise to treat u a great meal ! 偏心鬼的我,可没有请逾哦~

小东,没有那末可怕拉~ 懒惰而已。哈哈~

你讲到好像我什么都摆进嘴里!

Anonymous said...

She's still as pretty as she was last time, Yu =)
No one is coming to my convocation... :~(

Ryan Chin said...

yalo, doesn't change at all..
wat about u? still gorgeous as well?

ur convo is so different to us.. i'm so jealous can study outside.

Anonymous said...

still? My friend said I look nerdy with a huge spectacles when I was young... *sigh* Old friends are the most honest, aren't they?
Still... it would be great to have a bunch of old friends to come by to your convo... We merely took different paths, no one's better than the other ^^

zeesiew said...

puchong ah....next time bring me go o...maybe i will go kl tis end mnth.hope can meet u la..
must enjoy ur uni life ah, like me, nw very miss uni life o...can sleep until afternoon, midnight go yamcha, weekend go sing k, go shopping. when u start working, no time to enjoy liao, always feel tired only ah...

Ryan Chin said...

ya iris, old fren alwasy say the truth, stay with them never feel to hide something.. u miss them?

haha zeesiew.. i try to enjoy, but 4 years really quite long, ya at puchong, i think u'll like that food.. haha~ u come with who? family?

zeesiew said...

my brother go sunway there training ah, so i come with her gf lol....c ya...

Anonymous said...

I don't know... Lived in too many places, we're worlds apart...

Ryan Chin said...

zs, so see u then, hope i'm not that busy to meet u up~